Toch ook nog maar een blogje erbij

5 januari 2014 - Halsteren, Nederland

Morgen is het dan zo ver! Dan verlaten we het koude natte Nederland en ruilen we het na zwoele stop in Bangkok in voor het warme Myanmar! De (meeste) hotels geregeld, papieren liggen klaar, de rugtasjes bepakt, alle lenzen gepoetst (nee, das niet waar ;-)), we zijn een bijna klaar voor. Morgen om 14:00 stappen we op de trein en om 17:30 vliegen we richting Bangkok. Na een tussenstop hier van een uur of 8 (zzzz...) vliegen we dan door naar Yangon, ook wel Rangoon genoemd, niet de hoofdstad meer van Myanmar (ook bekend als Birma), want dat is Naypyidaw. Maar Belgie, de VS en de EU vinden weer van niet...dus... in elk geval de grootste stad van Myanmar en het enigste internationale vliegveld. Hier gaan we eerst een dagje rond kijken. De route die we vervolgens in grote lijnen gaan volgen is te zien op de kaart.

We hebben er in elk geval ontzettend veel zin in! We hopen zo nu en dan wat te kunnen delen van onze belevenissen en foto's met deze blog. Maar pin ons er niet op vast, want de internet verbindingen schijnen daar ook niet je van het te zijn.

Tot snel!

1. Carlo:
    5 januari 2014
    Mooi vooruitzicht hoor! Goede reis en veel plezier Pim & Eef! Benieuwd naar jullie verhalen en uiteraard foto's! ;-)
  2. Niels:
    5 januari 2014
    Ik wens jullie waanzinnig veel plezier toe voor deze prachtige reis! Kijk nu al uit naar jullie foto's en reisverhalen.

Groetjes Niels
  3. Robert Roijackers:
    Hoi Evelyne en Pim,
    Een fantastische reis toegewenst.
    Wil je Khin Khin een dikke knuffel van me geven?
    Begin maart vlieg ik naar Bangkok. Misschien heeft Khin Khin nog een leuk ideetje voor me.
    Geniet van dat mooie land!

Robert
  4. Maria:
    5 januari 2014
    Heerlijk vooruitzicht! Ben heeeeeeeeeel benieuwd naar verhalen en foto's. Geniet ervan en laat het allemaal over je heenkomen.
  5. Jeffrey:
    5 januari 2014
    Hallo Eef en Pim, een fantastische reis toegewenst namens Caroline, Elvis en mij. Een prachtig vooruitzicht. We gaan jullie op de voet volgen. Benieuwd naar al die verhalen en foto's. Nogmaals, goede reis!
  6. Corry:
    5 januari 2014
    Ik wens jullie een hele mooie reis toe. Maak mooie foto's, ik kijk er naar uit. grtz
  7. Marc en Daniëlle:
    5 januari 2014
    Hoi Eef en Pim, een inspirerende reis gewenst. Een mooi vooruitzicht!!! Goede reis.
  8. Do:
    6 januari 2014
    He Eef en Pim, een mooie reis gewenst en ik zie uit naar jullie verhalen maar vooral naar de mooie plaatjes. Liefs do
  9. Danielle en Alexander:
    6 januari 2014
    He lieve Eef en Pim, jullie hebben er lang naar uitgekeken, vandaag is de dag dat het gaat gebeuren! Doe voorzichtig, maar geniet vooral, van de reis en van elkaar! Dikke knuffel Danielle
  10. Henri:
    6 januari 2014
    Maak er een paar onvergetelijke weken van en vooral genieten.....
  11. Kees:
    6 januari 2014
    Ik sluit me bij Henri aan, en genieten...
  12. Sylvia:
    6 januari 2014
    Lekker genieten en bewaar alle verhalen voor ons zodat wij 't ook een beetje kunnen "voelen"! Sylvia X
  13. Renate:
    Hoi lieffies,

Heel veel plezier en geniet ervan. Wij zijn heel benieuwd naar al jullie belevenissen. Doe voorzichtig,

Dikke knuffel!
  14. Krista:
    7 januari 2014
    Hoi Evelyne!

Ik net terug, en jij nu weg haha! Nu ga ik jou reisblog bijhouden om nog na te genieten :D

Have fun! liefs